SUPRAPHON otevírá POP-UP MUSIC STORE

Ve vlastním obchodě na Jungmannově náměstí 17 v Praze 1

Po téměř čtvrt století bude opět nejstarší domácí hudební vydavatelství prodávat své nahrávky na LP, CD a DVD ve vlastním obchodě na Jungmannově náměstí 17 v Praze 1. A to v modrém kubistickém domě Schlögl, jehož historie je již od 30. let minulého století příhodně spojena s hudbou – především prostřednictvím zavedené prodejny hudebních nástrojů. Již tento týden zde Supraphon otevřel svůj POP-UP MUSIC STORE, který po plánované prázdninové rekonstrukci udělá na podzim prostor plnohodnotné prodejně.

Přestože digitální distribuce hudby je aktuálním trendem hudebního průmyslu, stále je mnoho posluchačů, kteří upřednostňují poslech hudby či mluveného slova prostřednictvím CD a LP. Po úspěšném spuštění digitálního servisu Supraphonline se tak vydavatelství Supraphon vrací i k možnosti nabídky fyzických nosičů ve vlastní reprezentativní prodejně. Tato prodejna vznikne po rekonstrukci v Hudebním domě – Schlögl na Jungmannově náměstí 17 v Praze 1. Než však bude rekonstrukce zahájena, provozuje Supraphon v těchto prostorách svůj POP-UP MUSIC STORE.

„Supraphon otevřel svůj Pop-up obchod tento týden s otvírací dobou ve všední dny od 10 do 19 hodin. Bude v provozu do začátku prázdnin, kdy odstartuje rekonstrukce prostor pro prodejnu, která by měla být otevřena ještě letos na podzim. Současný Pop-up Music Store Supraphonu je místo, ve kterém si mohou posluchači doplnit své sbírky o vybrané katalogové tituly v rámci speciálních kampaní za výhodné ceny, ale k dispozici budou i zásadní novinky vydané Supraphonem v poslední době. Rozsáhlá je i šíře interpretů a samotných žánrů, kde nechybí v prvé řadě pop a rock, ale významnou měrou jsou zde k dispozici i tituly klasické hudby a mluveného slova,“ upřesňuje šéf marketingu Supraphonu Michal Máka.

Minimálně do začátku letošních prázdnin, do kdy je otevření SUPRAPHON POP-UP MUSIC STORU plánováno, budou každý týden probíhat speciální obchodní akce zaměřené jak na hudební žánry, tak na interprety, vždy s možností využití mimořádných slev. Aktuálně hned v prvním týdnu je pro zákazníky připravena akce „1+1“, kdy za každý zakoupený nosič získávají kupující z vybraných titulů druhý zdarma.

Všechny aktuality či doprovodný program budou k dispozici prostřednictvím facebooku Supraphonu: https://www.facebook.com/Supraphon

Projekt Supraphon Pop-Up Music Store vznikl ve spolupráci s agenturou Cream Prague.

Co je Pop-up store? Jde o krátkodobý, neotřelý maloobchodní prostor, který se nečekaně objeví (pop-up z anglického vyskakovací) a slouží jako forma dočasného kamenného obchodu. Pojem krátkodobý představuje řádově týdny či měsíce.